Overbridge en afscheid nemen van Daphne - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Daphne Fleming - WaarBenJij.nu Overbridge en afscheid nemen van Daphne - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Daphne Fleming - WaarBenJij.nu

Overbridge en afscheid nemen van Daphne

Door: Daphnefleming

Blijf op de hoogte en volg Daphne

03 April 2012 | Suriname, Paramaribo

Allereerst moet ik even vertellen dat ik wat laks wordt in het schrijven van mijn verslagen! Sorry, zo is dit verslag al weer 2 weken oud...


In 1 woord, geweldig! En dan heb ik het over Overbridge, we zijn er smorgens heen gegaan, ondanks dat het weer niet geweldig was. Hangmatten opgehangen en eerst wat slaap ingehaald, de avond Touche was weer iets te gezellig! Na wat slaap genoten van het eten dat Lientje voor ons had gemaakt! Lees; overheerlijke Roti, loempia, snackballetjes!
Na het eten op wat gezwommen en uitgerust en genoten van de mooie omgeving, die ik nooit zo mooi zou kunnen omschrijven, als hoe mooi het werkelijk is!

Rest van het weekend rustig aan gedaan en ook doordeweeks rustig aan stage gelopen. Onze stagebegeleidster is inmiddels iets vriendelijker tegenover ons, maar begon wel weer over het feit dat er eigenlijk geld betaald moet worden aan het s Lands om hier stage te mogen lopen, iets wat de sfeer niet echt beter maakt. Wel begint het patiënten aantal wat toe te nemen, wat onze dagplanning voller maakt, wat fijn is!

Gisteren afscheid moeten nemen van Daphne (Huisgenootje), erg jammer, maar goed je voorkomt het toch nooit. Voor het avond eten onszelf bij Mando uitgenodigd aangezien we zin hadden in lasagne en hij een oven thuis heeft! Erg lekker gekookt met z'n allen en voor het eerst sinds m'n aankomst in Suriname genoten van een lekker wijntje! Toen met z'n allen besloten dat we maar weer een keer naar Havanna moesten gaan met z'n allen. Ondanks dat we vandaag stage moeten lopen. Na Nadine onder geborgoed te hebben, leek het verstandig even mijn borgoe cola te verdunnen met een extra cola. (flirtende barmannen maken er echt 90% borgoe en 10% cola van, ondraaglijk dus)
Nu zit ik na 3 uurtjes slaap en een ontbijten bestaande uit joghurt, koffie en paracetamol op stage, ja ik heb me wel eens beter gevoelt!

  • 05 April 2012 - 12:45

    Mandy :

    laf dus :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Daphne

Actief sinds 29 Jan. 2012
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 11386

Voorgaande reizen:

06 November 2013 - 25 Februari 2014

Curacao

12 Februari 2012 - 13 Mei 2012

Suriname

Landen bezocht: