Curacao of toch Nederland - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Daphne Fleming - WaarBenJij.nu Curacao of toch Nederland - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Daphne Fleming - WaarBenJij.nu

Curacao of toch Nederland

Door: Daphne

Blijf op de hoogte en volg Daphne

02 April 2015 | Curaçao, Curaçao

Zoals je kan zien weinig reisverslagen gemaakt hier op curacao, maar dat komt omdat ik het niet meer als een reis zie maar meer als een avontuur en mijn tweede thuis.

Langzaam lijkt het dan toch in beeld te komen. Het besluit om een ticket terug te moeten boeken. Niet omdat ik Nederland mis, maar omdat het allemaal toch moeilijker blijkt om hier te worden geregistreerd als fysiotherapeut.

Zelf moet ik nog even wennen aan het idee, dat ik over 2-3 maanden weer naar Nederland vlieg. Heb het hier de hele periode dat ik hier was echt te goed naar m'n zin gehad. Het is jammer dat de overheid hier zo moeilijk doet over nieuwe zorgverleners, maar het helaas door mij niet te veranderen.

Uiteindelijk is het wel weer leuk om aan nieuwe uitdagingen te beginnen, dus dat is waar ik nu naar op zoek ben. Dus mocht je om je heen iets horen waar ze een fysiotherapeute zoeken, laat het me weten :)

Tags:

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

Daphne

Actief sinds 29 Jan. 2012
Verslag gelezen: 1379
Totaal aantal bezoekers 11373

Voorgaande reizen:

06 November 2013 - 25 Februari 2014

Curacao

12 Februari 2012 - 13 Mei 2012

Suriname

Landen bezocht: